درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

جاذبه های گردشگری دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از آثار های باستانی و جاذبه های گردشگری تور دبی به حساب می آید, که دارای 7 نمایشگاه بزرگ می باشد و هر کدام از این نمایشگاه ها به صورت مجزا آماده معرفی آثار قرآنی, تمدن اسلامی, خوشنویسی و ... می باشند. این موزه توسط شیخ سلطان بن محمد القاسمی فرماندار شارجه در این منطقه افتتاح شد. در سفرتان به دبی امکان این را دارید تا به بازدید از این موزه دیدنی و زیبا بروید و آثار های دیدنی را نظاره گر باشید.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو دبی در سال 2015 به عنوان یکی از بهترین پارک های درخشان دبی ساخته شد. شما در اولین لحظه ورودی به پارک فکر می کنید که از وسایل بسیار گرانی برای ساخت این پارک درخشان و خیره کننده استفاده شده است اما برعکس آن چیزی که نشان می دهد تمام پارک از وسایل بازیافتی مانند: بطری پلاستیکی, فنجان و ... ساخته شده و هزینه چندان زیادی هم به کار نرفته است. ورودی پارک برای افراد معلول و کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد. بهترین زمان برای رفتن به این پارک برای گردشگران تور دبی ساعت 5:30 می باشند هر چند که پارک از ساعت 4:00 باز می شود اما اگر طالب دیدن روز و شب پارک می باشید ساعت 5:30 به این پارک بروید.

پارک گاردن گلو دبی

برجی به شکل گل شکوفا شده دبی

گروهی از مهندسان یونانی برای شرکت در مسابقه Zaabeel Park Tall Emblem طرحی مانند گل شکوفا شده را ارسال کرده اند, این برج دارای دو آسانسور به صورت مارپیچ است که ارتفاع هریک چیزی حدود 140 متر می باشد که 135 میچرخد, شروع حرکت آسانسور از محل ورود گردشگران تور دبی تا بالای برج که به کافه تریا منتهی می شود است. همچنین دو راه پله اضطراری به صورت مارپیچ نیز در این برج وجود دارد که نظر تمامی سازندگان و گردشگران تور دبی را جلب کرده است. اگر قصد سفر به دبی را دارید با تور دبی همراه شوید و حتما به بازدید از این برج زیبا بروید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

برجی به شکل گل شکوفا شده دبی

رقص آب موزیکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زیباترین و بزرگترین رقص های آبی موزیکال در دبی است . این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزیکال دبی را از دست ندهید. مسافرانتور دبی میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

رقص آب موزیکال

رقص آب موزیکال

رقص آب موزیکال

گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن که به ملایمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سیپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متری بر بالای ریگزارهای سرخ با آرامش کامل حس کنید و چشم اندازهایی را که در زیر پاهایتان می باشد را تماشا کنید.

در بالن سواری صحرا را از جایی می بینید که کمتر کسی دیده بیابان عظیم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و کوههای نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبی را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.