درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

درباره جهانگردی

رستوران های خوب دبی

رستوران المنتهی دبی

در دبی رستوران های جذاب و زیبای زیادی به چشم می خورد ، یکی از این رستوران های دیدنی رستوران المنتهی نام دارد که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین واقع شده است . گردشگران تور دبی برای رفتن به این رستوران زیبا می توانند از آسانسور شیشه ای که در ساختمان آن تعبیه شده است استفاده کنند . این رستوران از دو طرف بوسیله یک دکل محافظت می شود .

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی

در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه سرتاسر دنیا طبخ می شود . کیفیت و طمع بسیار خوب غذاهای این رستوران و همچنین موقعیت خاص و معماری بی نظیر آن باعث شده است که همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی به سمت این رستوران جذب شوند .

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 رستوران ایرانی انار دبی

رستوران صدف دبی

رستوران صدف دبی

رستوران صدف یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد که در محیطی آرام , سنتی و اصیل , همراه با خدمات خوب و مناسب پذیرای میهمانان خود می باشد. این رستوران ایرانی دارای غذاهای لذیذ و متنوع همراه با کیفیت بالا است , به همین علت غذاهای رستوران صدف دبی دارای طرفداران زیادی می باشد .دلنشین بودن فضای رستوران صدف دبی باعث شده که ایرانیان برای ملاقات با یکدیگر این رستوران را انتخاب کنند.

رستوران تیترو دبی

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی می باشد.

رستوران تیترو دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی محیطی سنتی با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور دبی می باشد و مکان بسیار مناسبی برای مناسبت های مختلف است. اکثر غذاهای رستوران گلستان دبی غذاهای ایرانی است که میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان هستند و مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

رستوران گلستان دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.